Jag har tänkt att sagt, men glömt...

Jag kom på att jag skulle skriva de här för en dag sen, då mormor kom ner med tidningen och berättade att jag fått en ros i tidningen  av min dans grupp zoulz, och gud vad glad jag blev!
Det stod så här: Dansaren Britta Strandberg som har skadat sig. Vi kommer att sakna dig på scenen. Zoulz
jag vill tacka er tjejer enomt mycket, det behövdes nu när jag inte kan vara med i showen vilket gjort och gör mig galen! jag är så ledsen, men det är bara att försöka att svälja nu och ta det som det är.
Jag ska självklart vara på plats den 7/12 och stötta er både bakom och framför scenen, jag önskar er all lycka till och ni kommer att göra en galet bra show med alla de otroligt bra danserna och dansarna vi har.
Tusen Tack Emelie, Annelie,Jessica och Hanna!

Jessica och jag fullt uppe i en av jazz danserna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0