Imorgon imorgon imorgon

hej bloggen, jag sitter nu här fast limmad framför datorn igen och kollar ut genom fönstret och tänker hur mörkt det verkligen är ute...fy, nu behövs lite mera snö som lyser upp, just nu känns klockan som mitt i natten.
jag har iallafall hunnit med att vara på stan med mina goa vänner amanda och josse, när jag kom satt dom och åt god lunch inne på nian då jag gick dit och gjorde dem sällskap. sen gick vi länge länge på stan, josse åkte dock hem för att åka på träning. Men amanda och jag fortsatte våran tur och hon hittade lite allt möjligt, köänning, örhängen m.m, fint! sen kom hennes underbara mamma som också gick med oss en sväng. mysigt.
jag längtar tills imorgon

nu är jag hemma igen och är faktiskt lite smått hungrig så nu ska jag gå och se vad mamma har att erbjuda eller kanske vi kan gå ut och äta någonstans? vore gott.
hoppas ni har haft en bra dag!
puss och kram britta

Kommentarer
Postat av: alexandra

svar: tack så mycket :)



vad dansar du? du ser ut som en salsa tjej, har jag rätt? ^^

2008-12-30 @ 20:13:10
URL: http://proffsstajl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0