hemma

Nu är jag hemma igen. jag var som sagt på stan tidigare idag, jag handlade mina egna jul klappar som jag ska få av pappa, det blev nyårsklänningen och väska till det och en massa mer, jag hittade även en jätte söt klänning till min 6 åriga lilla syster Tilda, som hon ska få av pappa. jag träffadce också på min bästa jessica och hennes bippen, jag gick med dem en sväng innan pappa hämtade mig och skjussade hem mig, då jag började direkt att klä granen både hemma och hos mormor, mysigt. vi försökte oss också på att göra något slags jul godis som vi brände sönder, så det blev inget mer med det, men kncäk och kolor och vanligt godis har vi massor utav vilket är tur!
Nu ska jag duscha och tvätta håret, skönt. sen får jag se om jag ska värma ännu en kopp varm glögg, jag tycker det är så gott och så mysigt att dricka så här när det är jul.

jag önskar er alla en rikigt god jul.
många kramar britta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0