hemma

hallå!
Jag har preecis kommit innan för dörren, det snöar som bara den ute och det tycker jag bara är bra nu tills lucia m.m, det är mysigare om det är vitt på marken!
Jag har vart i skolan och sedan haft mys med lucia tjejerna då vi åkte ner på stan först ooch köpte ris till alla kransar, sen åkte vi tillbaka till skolan där vi gjorde kransarna och åt epparkakor och choklad, mysigt! kransarna blev också väldigt fina , kul!
Nu ska jag gå iväg till strömsbro kyrka för att kolla på min söta kusin isabella som ska vara lucia för sin skola i års kurs fem, jag vet att hon kommer att vara underbar som lucia, för gud så söt hon är!
Jag önskar henne nu all lycka till.
Ha en fortsatt bra dag och kväll.
Många kramar britta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0