hemma

hej bloggen!
Nu är jag hemma efter en ganska lång skoldag men som har gått bra och foten blir bättre för varje dag! härligt!
Vi har haft rikigt roligt i skolan idag måste jag säga! mycket skratt och det är alltid roligt!
På bussen träffade jag Amanda och Sandra, det var trevligt att prata med dom, det var ett tag sen nu!
Idag ska jag bara ta det lugnt, egentligen ska jag göra frågor i handel som ska vara klart imorgon, men min bok är borta, jag tror när jag tänker efter att den ligger i mitt klass rum, så det blir tyvärr inte av idag att jag sätter mig ned och pluggar, utan jag får hjälp av underbara vendela som ställer upp och hjälper mig!
som sagt ska jag ta det lugnt, jag tror jag ska kolla på en bra film, och sedan ska jag även kolla på jul kalendern har jag tänkt, mysigt!
Hoppas ni haft en toppen dag, det har jag haft!
Imorgon är det fredag vilket ska bli mer än underbart, en helg som skulle uppfylla det jag älskar mest och det som är en stor del av mig, showen är nämligen den här helgen! men självklart ska jag vara där redan klockan 11 på söndag och vara med tjejerna i sminket och tagga dem att göra en suveränt bra show och jag ska sitta i publiken och knäppa en massa kort och filma! men som sagt är det här jätte tråkigt och hemskt men det kanske hade en mening? det kanske var meningen att jag skulle skada mig, vem vet, det kanske hade hänt något värre uppe på scenen?
jaja, jag ska ivarje fall vara där hela dagen med min grupp zoulz!

Jag skriver igen senare!
KRAM BRITTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0