Hemma

Nu är jag hemma efter en lång skol dag, jag har väldigt ont i händerna efter att hoppat på kryckorna hela tiden, det tog mig ungefär 7-8 minuter att gå från bussen hem hit idag, vilket  är mindre än hundra meter! haha fy attan!
Nu är jag hungirg och ska ta och äta lite thai mat som tommy köpt hem, gott!
Sen ska även underbara jessica komma hit en sväng och göra mig sällkskap, jag kan tänka mig att det blir en bra film och köpa gotta och bara mysa. jag ska även hinna med innan dagen är slut att läsa igenom träningsläran några gånger inför provet på onsdag:
Hoppas ni haft en jätte bra dag och en fortsatt bra eftermiddag.
Många kramar britta

Jessica och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0