härliga fredag!

hej bloggen. Äntligen fredag! vad härligt!!
Just nu sitter jag i datasalen med mina bästa, vi kollar runt på fina klänningar till nyår, läser bloggar och bara har det trevligt!
Idag hade jag som sagt lucia träningpå morgonen, men när jag kom till musiksalen, kom en annan lärare ner och berättade att lena inte skulle komma till skolan idag, och då fick vi träna själva, vilket inte blev mycket träning, men mycket prat och det var mysigt, vi har så roligt vi i lucia gänget! toppen tjejer! det är så roligt att det börjar dra ihop sig nu, bara en vecka kvar till det stora! vi håller tummarna på att allt ska gå som det ska och att min fot kommer att kunna gå på!
Idag kommer min älskade syster hem direkt från thailand, då hon flög dit i onsdags och hade sin flygning hem inatt, det ska bli så roligt att träffa henne igen! jag har saknat henne så.
Nu ska jag gå iväg påbörja min julberättelse. Jag skriver igen senre. hoppas ni får en kanon fredag och helg!
Mnga kramar BRITTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0