God kväll

God kväll allihopa!
Jag har precis sagt hejdå till min älskade vän jessica, vi har kollat på tv och ätit choklad och myst.
Jag har även hunnit med att plugga en del på som jag s tidigare, träninglära, men för idag får det räcka.
Så nu ska jag hoppa in i en varm och skön dusch och bara njuta av de sköna.
Jg sitter också och lyssnar på den underbara låten med celin dion- where does my heart beat now, den är fantastikt fin och jag funderade på att sjunga den förra skolavslutningen men det bev en annan låt istället, jag ångrar mig nu  efterhand att jag inte sjöng den, för gud så pampig den är! jaja nog om det.
Hoppas att ni haft en kanon dag!
Imorgon är det tisdag och det innbär att jag har lucia träning första lektionen och det ska bli jätte roligt!
Sen har jag även mer än tre timmars musik på eftermiddagen, kul!
Nu ska jag duscha
Många kramar BRITTA

Kommentarer
Postat av: Malin

Britta du är så het så het , kan ingen svalka dig?;)

2008-12-01 @ 22:21:17
URL: http://malyyn.devote.se
Postat av: Anonym

bara du baby ;)

2008-12-02 @ 12:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0