fredag!

underbara fredag! äntligen helg och äntligen lov! det behövs verkligen nu och det känns otroligt skönt att bara kunna få göra det man känner för.
idag började vi med en mysig fika i "hem klassrummet" då vi fick jul must, cola, lusse bullar kakor, godis m.m mysigt! sen gick vi vidare för att se talangjakten vilket var super kul att se, alla var duktiga måste jag säga, linnea, det var bland det finaste jag hört, hejja dig gumman!
sen åkte jag ner på stan och mötte upp jessica för att kika runt och ta en fika som vi alla andra dagar också gör, väldigt trevligt!

Sen även på tal om ingenting, gud vad man kan bli glad av att få höra något så egentligen litet, men som gör en väldigt väldigt glad, jag läste nämligen nyss ett sms, där det stod, "du måste vara det mest absolut vackraste jag har sett." det gjorde min dag mycket gladare! det är kul att höra! jag gillar männsikor som kan säga sådanna saker om man nu tycker det.
hoppas ni får en underbar fredag och en underbar början på ett jul lov!
kram britta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0