förlåt

hej bloggen.
Jag vet att jag inte skrivit sen i fredags men vet ni vad, jag har försökt och försökt och försökt att logga in men det går inte, väldigt märkligt. Men hur som hälst så kom jag in nu iallafall vilket var kul!
Igår var en ganska lugn dag, men ändå hann jag med mycket! sov länge, väldigt skönt på en lördag vilket jag tycker att man får göra när man är ledig! sen åkte jag och kika på systers dans uppvisning samt gävle lucia, väldigt fint måste jag säga! sen fyllde min kusin alexander 5 år och morbor stefan 35 så då åkte vi hem till dom som också bor i strömsbro på kalas, där blev jag kvar tills min buss gick klockan 9 till jessica K i stan, vi pratade om showen vi hade idag, vi åkte även hem till hennes kill kompis tobbe där det bara var killar, där var vi till ungefär halv tolv då vi tog bussen hem tillbaka till henne! sen åkte jag hem och sov för att tagga till showen jag inte ska vara med i. Så idag har jag som sagt vart på spegeln i centrala gävle från klockan halv 11 och kom hem nu. det var en rikigt bra show och tjejerna var kanon duktiga, toppen bra kämpat tjejer, jag måste säga att det var faktiskt riktigt roligt att få se en gång också, vilket jag förhoppningsvis inte får göra en gång till, men det var roligt en gång, men nästa! då ska jag stå på scenen med mina tjejer! och sen när showen var klar gick vi tillbaka ner till våran loge, där emelie gav oss rosor, du är underbar emelie, tusen tack!
Jag vill tacka för en suveränt bra show och en underbar dag med er zoulz!
Nu ska jag gå och äta min favorit mat som tommy vart och köpt, nämligen thai mat, gud så gott!
Nu hoppas jag och håller tummarna att det inte ska vara några problem med inloggningen sen!
massor med kramar BRITTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0