förlåt

hej bloggen. förlåt för en väldigt väldigt dålig uppdatering, jag tänkte i varje fall berätta lite kort fattat vad jag gjorde både lördag och söndags.
och jag börjar med Lördag. Då var jag bara hemma, jessica kom förbi en sväng och vi köpte mat vilket blev pizza och kebab, haha gott! vi tog det bara lugt.
Sen i går , söndag, sov jag så länge jag bara kunde, sen städa jag mitt rum lite snabbt och sen senare på eftermiddagen var jag på lucia konsert på konsert huset i gävle, både johanna och frida var med och vad otroligt fint det var! bara det att det var fyra stackran som svimmade, obehagligt. jag är glad att jag fick stå på benen när jag var lucia i fredags.

Nu sitter jag på dator kunskap och ska snart få reda på mitt resultat från förra veckans prov. kul att se!
Nu måste jag tyvärr logga ut från internet och börja jobba och fortsätta i boken.
Jag skrvier igen sen. Ha en underbar fortsatt dag.
många kramar britta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0