Fixar och donar inför morgon dagen

Hej alla glada! hoppas allt är bra med er! jag mår bra men är väldigt nervös inför morgondagen då lucia ska äga rum, det ska dock bli väldigt roligt! jag fixar det sista nu, kollar så att jag får med mig allt imorgon då jag ska ta sex bussen till skolan, kollar efter så jag har allt med mig helt enkelt.
Jag ska också alldeles strax åka med mamma till affären för att handla något jag kan äta innan vi ska ut och lussa.
jag har så trevligt och roligt med er lucia tjejer, det vet ni! det kommer förhoppningsvis bli en kanon dag imorgon!
jag ska dricka massor med te ikväll så att halsen och rösten är i topp imorgon.
Det är på tal om ingenting också IDOL final imorgon kväll och våran egna alice är en av finalisterna och det är fantastiskt roligt, så det ska jag inte missa.
Hoppas ni haft och får en kanon dag.
Jag berättar imorgon om hur det gick för oss med lucian.
puss och kram britta

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till gumman! Det kommer gå jätte bra:D <33

2008-12-11 @ 16:37:35
URL: http://eschade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0