01.51

min kväll har jag tillbringat med jessica och bippen i sätra hos jessica, det har varit mysigt!
på bussen på väg dit träffade jag på min kära  släkting alexander shalin, och några av hans vänner, trevligt!
jag och jessica bestämmde att jag skulle hoppa av bussen vid ica för att handla gotta vi skulle ha under kvällen, men när jag närmar mig ica ser jag att det självklart är stängt eftersom att klockan då var nästan kvart i tio, och jag tänkte självklart inte längre än vad näsan räcker, jag skickade helt enkelt iväg ett sms till jessica och berättade då att ica var stängt och satt därmed kvar på bussen två håll platser till, då jag eftre några minuter får svar tillbaka och det står att nattinatti har öppet och då var det bara vända och gå tillbaka, vilket var kallt och obehagligt,mörkt och läskigt, fy jag gillar inte att gå själv ute när klockan börjar bli lite senare. men det gick bra och jag mötte upp jessica och hennes bipp, vi köpte lite gotta och gick sedan hem igen.

nu sitter jag och läser igenom olika bra bloggar jag gillar, men det är dags att börja stänga av för att sova nu. klockan rinner iväg och börjar redan närma sig två.
imorgon är det måndag och det är alltid skönt att sova så länge man bara vill på egentligen en vardag. underbart!
hoppas ni haft en bra kväll och gjort något roligt. jag kan tänka mig att många har sett junior vm, även jag, faktiskt har kikat lite granna. kul!
jag tänker på dig syster, och jag hoppas du får en kanon flygning till thailand ikväll, jag älskar dig.

sov så gott och ta hand om er!
pussss britta



nu eller aldrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0