godmorgon

gormorgon!
nu sitter jag på min första lektion och har datorkunskap, jag,fia och emma pratar mest och har det trevligt.
idag är jag väldigt trött och jag vela hälst ligga kvar i sängen imorse men både prov och redovisningar väntar, så det var lika bra att kliva upp och göra sig klar för att gå till bussen. jag tog med bullar och saft, så jag klarar mig!
jag står ut nu sista dagarna innan jag åker, det är bara fyra dagar kvar och det ska bli underbart! bara jag och syster ska ha det toppen! sola och bada, shoppa, äta god mat på fina resturanger, och göra något extra roligt på kvällarna. det ska bli helt underbart att komma till det jag älskar mest. värmen.
nu ska vi snart sluta och då tänkte vi tjejer gå till eken och handla lite innan våran nästa lektion börjar. hoppas ni alla får en bra dag. många kramar britta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0