fredag

fredag är alltid lika härlig! även fast det är fredag den 13, så tror jag att det blir en bra dag ändå, förhoppningsvis, jag håller tummarna. mamma fyller år idag så jag ska självklart fira henne med nära och kära innan jag och malin ska hitta på något skoj, som vi alltid gör, jag har jämt kul med henne! så det ska säkert bli en toppen start på denna helg. nu är det inte heller lång tid kvar innan jag åker bort, och vart jag ska åka är till thailand och dubai, jag har inte skrivit det i bloggen än, men nu gör jag det och imorgon är det precis en vecka tills jag åker. det ska bli underbart! sola,bada,shoppa,mysa,äta godmat ja allt man gör på en skön semester helt enektl. jag längtar som bara den!

nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret så jag kan göra mig lite fredags fin sedan.
hoppas ni får en kanon fortsatt dag.
puss och kram britta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0