trött

Idag är jag väldigt trött, fy, jag vill bara hem och mysa med en bra film och en massa godis, det vore underbart. Men efter skolan blir det av, för då ska jag hem till A och kika på film och köpa godis så då får jag vänta till dess och stå ut med de få lektioner som är kvar. Jag har ARL nu, sen har jag bara matte och datakunskap kvar, och dom lektionerna brukar gå väldigt snabbt så här i slutet! så nu hoppas vi på att dom gör det idag med.

Nu måste jag gå tillbaka till arbetet jag håller på med vilket är instuderingsfrågor till de kommande provet vi ska ha i just ARL som kommer att handla om Projekt och företagande.

Vi hörs senare under dagen! hoppas ni har en bra dag allihopa! sköt om er.


KRAM BRITTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0