Trött

hej bloggen

Jag har vart hemma ända sen jag kom hem, skönt, jag har ätit god mat med mamma, kikat på film och ätit godis.
Jag ska försöka att hoppa in i duschen och sen ska jag sova, jag behöver mycket sömn nu, jag blir slut i kroppen av detta.
Imorogn är den min absolutbästa dag, det är äntligen fredag igen! skönt. Jag ska sitta barn vakt åt min lilla syster Tilda, det ska bli mysigt och jag ser fram emot att bara ta det lugnt med henne en hel kväll, kolla på idol och spela spel, äta god mat, jag kan tyvärr inte göra mycket mer än det, men vi löser nog det utan problem!
Nu ska jag göra mig redo inför kvällen.
Hoppas ni haft en bra dag och att ni får en underbar fredag imrogon!
Många kramar BRITTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0