Trevlig kväll med bra männsikor

Sådär, nu är jag hemma efter en trevlig kväll med bra männsikor.
Vi gick först på Brynäs matchen då brynäs vann med 2-1,bra! men jag och Hanna pratade väldigt mycket så jag kan inte påstå att jag såg mycket, men det var bara mysigt, sen bar det av ut för att äta, det blev kungshallen, gott!

Tänkte berätta lite om vem killen som kom är, han heter Marcus och är väldigt trevlig! så det är inga problem alls, jag tycker bara det är trevligt med nya männsikor! :)

Det blev även en bowling sväng, dock vann marcus, men jag kom tvåa! härligt!
Nu ska jag kila iväg för att vara lite social med vårt fin främmande.

Ha en underbar fortsatt trevlig lördagskväll! 

                                                         En blid på mig, vendela och emma,härlig!

MÅNGA KRAMAR BRITTA

Kommentarer
Postat av: Emma

jaa vi är allt fina vi ;) <3333

2008-11-15 @ 23:41:21
URL: http://eschade.blogg.se/
Postat av: Emma

vi är ju allt för fina ;) <3333

2008-11-16 @ 00:04:07
URL: http://eschade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0