Tisdag

Klockan är snart halv 8 och jag klev upp för bara en stund sen, det var skönt att få sova lite längre än vanligt.
Bussen går tio i 8, så nu klär jag på mig, fixar och donar mig lite granna.
Jag tror det är så att min klass och de två "vanliga" handels klasserna ska åka till Dragon Gate idag på studiebesök,eller om det var nästa tisidag, jag är inte säker,men jag hoppas det är idag, det vore trevligt att få komma bort en sväng från skol arbetet just nu.
Idag har jag på mig, tights, en brun aktig stickad tunika och stövlar till det!

Som jag sa tidigare igår, kommer jag inte att hinna skriva något förns ikväll, då jag kommer hem runt nio tiden någon gång, men så fort jag är hemma skriver jag igen!
Hoppas ni får en kanon dag!
Många kramar från BRITTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0