Talangjakt

Idag i skolan fick jag ett sms där det stod att jag var anmäld i skolans talangjakt som ska hållas sista dagen i skolan och det ska bli roligt tycker jag, för vi är några tjejer på skolan som tycker om att sjunga så det vore väldigt roligt om vi skulle hitta på någon bra låt tillsammans och göra ett bra framträdande! så imorgon någon gång under dagen ska vi träffas och prata ihop oss om vad vi kan tänka oss att göra, så nu hoppas jag att vi kommer att kunna bestämma något vi ska göra för jag älskar att sjunga och det skulle vara kul att få göra något ihop med andra tjejer som är duktiga. För det vore tråkigt att inte ha någon talangjakt, så jag hoppas att det inte bara är vi som ställer upp utan någon annan där ute också! Vore ju kanon kul!

Nu ska jag gå iväg och laga mat. Ha en toppen kväll.

Kram Britta S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0