Sovdags

Nu börjar det dra ihop sig och jag ska dra mig till sängs för att sova. Men först tror jag att jag ska sätta på någon film som barnen i bullerbyn eller något liknade att somna till, det är skönt med filmer man inte alltid behöver tänka så mycket i, bara njuta av att få komma tillbaka i världen av att känna sig liten. När jag hör barnen i bullerbyn tänker jag genast på mitt eget namn, det är nämligen så att jag och min syster Anna är döpta efter just barnen i bullerbyn, ni kommer väll ihåg? så den var absolut en av mina favorit filmer som liten, för extra roligt var det ju när man "själv" var med i filmen.
jaja så nu iallfall tänkte jag ligga och kika på den innan jag somnar.
Vi hörs imorgon bloggen.

Hoppas ni kommer att sova skönt inatt allihopa, för det ska jag försöka att göra. Jag hoppas jag får ännu en natt utan hemska mardrömmar.
Sov gott och sköt om er!
Godnatt kramar /BRITTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0