Söndag

Godmorgon bloggen.
Jag har precis vaknat och klivit upp, jag har sovit otroligt skönt i natt, härligt! jag fick sova ut ännu en till dag, det behövs när jag har helg, när jag annars i veckorna går upp runt mellan 6 och 7.
Idag ska jag ta det lugnt innan min fyra timmars träning börjar klockan 4. Det ska bli jätte roligt att få träna idag igen! det är inte långt kvar nu till showen och jag är riktigt peppad måste jag säga! det kommer vara så roligt när vi sitter några timmar innan showen ska börja och fixar oss tillsammans och köra två genrep m.m jag längtar som bara den!
Efter min träning idag ska jag höra med jessica om hon vill hitta på något, kanske kika på film eller något liknande, eftersom att nu var det alldeles för länge vi träffades.

Nu ska jag packa alla mina dans kläder, hoppas ni får en bra söndag i den kalla vintern!
KRAM BRITTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0