Söndag

Hej bloggen, jag ber om ursäkt för att jag inte skrivit idag, men jag har inte hunnit. Jag vaknade kvart i två och hoppade iväg in i köket där det låg en lapp från mamma på köksbordet där det stod, jag är och fikar med carita på stan,ring. Då ringde jag upp henne på engång och hon frågade om jag vela komma ner på stan och göra dom sällskap och visst vela jag göra det så här på första advent och skyltsöndag, så jag kasta på mig kläder och gick snabbt till bussen där jag stötte på othilia, trevligt! Sen var jag nere på stan en sväng med mamma och vi hade det mysigt, Så nu har jag precis kommit hem och nu är det dags för plugg, men jag ska även försöka att hinna med att träffa min underbara jessica!
Imorgon är det skola igen, vilket innebär att det är Måndag.
Nu ska jag dricka glögg medans jag konsentrerar mig på småföretagande plugg,fy...
hoppas att ni alla har haft en bra dag och får en fortsatt bra och mysig första advent!
jag skirver igen senare.
Många varma kramar BRITTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0