Redovisning

Hej bloggen!

Nu är den stora redovinsningen över och det gick bra tycker jag.
Jag var först ut vilket gjorde mig självklart lite nervös men jag har aldrig haft problem med att stå framför männsikor så det var ingen större fara, jag är nöjd.
Nu har vi rast i tio minuter och sen fortsätter vi med de redovisningar som är kvar. Sofia har också redosvisat om sitt ämne " inköpare" det gjorde hon kanon bra även fast hon var  fruktansvärt nervös,  jag tyckte hon vad duktig!

Jag träffade Johanna på skolan tidigare idag och hon berättade då att hon ska komma hem till mig ikväll, för att fira Tommy ( min halv pappa ) då han fyller år imrogon. Det ska blir mysigt att äta lite mat och bara mysa med hon och hennes mysiga familj. Så jag hoppas att jag får komma iväg från skolan lite tidigare än kvart i fyra då jag slutar i egentligen, men eftersom att vi nu har redovisningar av våra projekt kommer vi inte att påbörja något nytt idag så då håller vi tummarna på att dom släpper iväg oss så fort redovisningarna är klar. Då ska jag skynda mig hem och njuta av den efterlängtade helgen,skönt!

Vi hörs senare, kram

BRITTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0