Ovanlig situation

När jag märkte att min bästa J hade somnat, kände jag att jag också började blir trött och ögonen vela blunda, så jag tog mig själv till bussen för att åka hem. Och nu är jag hemma bänkad framför datorn och filmen the last kiss, en mysig film med mycket kärlek,otrohet och besvikelse, den passar mig perfekt, jag gillar den typen av filmer.

När mamma och Tommy berättade i veckan att det ska komma tre personer till oss och bo här, vilken en av dom är en kille på 16 år, som ska sova i mitt rum? blev jag lite förvånad och undrade genast hur detta ska gå till? ska jag ta hand om honom nu? haha. jag hoppas att han är en trevlig kille som är lätt att prata med, så det slipper bli en massa pinsama situationer, men det ska nog gå kanon tror jag! vi får se imrogon när dom kommer, men en ovanlig situation blir det. Jag ska berätta hur det har gått imrogon.
Nog om det.
Jag har haft en lungn och skön fredag med bra männsikor, Tack för ikväll!

Nu ska jag kika vidare på filmen, jag hinner kanske skriva ett till inlägg senare, men om inte så hörs vi imorgon allihopa, ha en fortsatt bra fredagskväll.
Många kramar Britta



Kommentarer
Postat av: vendela

va? vad är det för folk :O?

2008-11-15 @ 14:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0