Novell

Jag ber om ursäkt för att jag inte skrev imrose, men jag hade det väldigt jobbigt med att gå upp, jag var så fruktansvärt trött så jag tog mig inte tid till att skriva, då jag även hade bråttom till bussen.

Men nu skriver jag igen! och jag har svenaka lektion, vi håller på med att skriva noveller, det är väldigt roligt tycker jag. Jag skriver om en händelse som jag var med om för ungefär två år sedan, då jag fick beskedet av att min mamma fått en tumör och blivit väldigt sjuk.Jag skrev om hur det var att få beskedet och om hur det gick med väntan på operation och sen skrev jag också hur det är idag med henne.  Jag blev äntligen klar med den nu och det käns skönt,så nu ska jag bara lämna in den och se vad min lärare har att säga, jag hoppas att hon kommer gilla den!

Nu ska jag gå iväg för att byta klass rum, det är även sista lektioen vilket är underbart. direkt efter jag slutat ska jag ner på stan en sväng , jag och några tjejer i klassen! mysigt!
Så jag skriver igen när jag är hemma. Hoppas ni haft en bra torsdag!
Imrogon är det fredag! underbart!
Många kramar BRITTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0