Mystiskt

Efter turen till valbo hann vi även med att svänga in till kyrkogården där jag hälsade på gammel mormor och gammel morfar. Vi satt i några fina lycktor med ljus. Det är något mystiskt med kyrkogårdar och gravar, väldigt fint och levande men ändå är det så tyst.

Nu ska jag ta bussen för att träna, jag har fått ihop alla kläder jag ska ta med som förslag också!
Sen efter träningen så undrarde min bästa J om vi skulle hitta på något och det vill jag gärna,så vi får se vad vi hittar på, jag tror vi bara ska köpa lite gotta och kika på tv eller någon bra film. Mysigt på en söndagskväll.
För söndagar är ingen höjdare tycker jag. Jag väntar bara på att den nya veckan ska börja och att vi ska ta nya tag.
Men förhoppningsvis går denna vecka lika fort som alla de andra veckorna har gjort, det är väldigt skönt, än att tiden står still.
Vi hörs senare!
Hoppas ni haft en bra dag och får en fortsatt bra kväll.
kram britta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0