Lussebullar, glögg och bryten tå

Hej igen bloggen
Jag sitter nu och fikar med min mamma som har stått och bakat lussebullar och gjort glögg, det är mysigt, men det gör förbannat ont i min fot, men en mysig stämning har vi iallafall här i huset nu trots allt.
Imorgon ska jag försöka att ta mig till skolan, jag känner att jag är tvungen eftersom att jag både har prov och lucia träning. Så vi får se hur det går när jag ska in med kryckor i bussen, i skolan kommer jag att få åka hiss vilket ska bli skönt! haha sen tror jag även att mina klass kompisar gläds till det och kommer gärna att vilja åka med mig upp till femte våningen.
Jag ska försöka att ta mig in i duschen nu, vi får se hur det går, jag ska ta in en stol jag kan sitta på och så får jag ha en påse på foten så att inte lindningen blir blöt och går upp.
Jag ska även bänka mig framför tvn, då bonde söker fru börjar klockan 8, då ska jag ta en till kopp glögg och ett glas jul must och bara mysa.
Ha en fortsatt bra onsdag.
KRAM BRITTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0