Favorit bloggare


Jag har börjat läst blondinbellas blogg från grunden och jag är fast, jag kan inte sluta läsa. Jag har gått in på hennes sida någon gång då och då men inte rikigt fastnat för den, men nu läser jag den varje dag. Jag tycker att hon skriver på att bra sätt och hon har mycket att säga. Jag gillar framåtriktade männsikor som visar framfötterna och göra stora framsteg för att vara så pass ung. Jag uppskattar männsikor som vågar säga vad de tycker och tänker till en viss del, det får inte bli för mycket, men som vågar stå upp för var dem tycker, vad jag menar är att man inte alltid kan säga precis hur och vad man tycker, för det kan såra en annan, men till en viss måtta tycker jag det är väldigt bra att männsikor säger saker och ting som de tycker är posetivt och negtivt och det tycker jag att isabella gör bra! så hon har blivit absolut en av mina favorit bloggare!
Kenzas är också en blogg jag följer varjde dag och jag gillar att läsa det hon skriver då hon vart ute på saker, tex resan till hennes pojkvän i grekland, hennes resor till alla konsärer hon gör för att kolla på tokio hotel m.m, så kenza är också en av mina favoriter, absolut! 


kram britta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0