Lucia och talangjakts träffen gick toppen!

Jag glömde bort att skriva om hur det gick på Lucia och talang träningen, det gick kanon bra!
Lucian gick bra det lilla vi hann med innan jag och tre andra tjejer lära dra oss ut till rocklådan där de andra tjejerna som ska vara med i vårt medley väntade, vi började med att prata ihop oss om låtar och hur vi ska lägga upp det här, det verkar kunna bli en super kul grej, vi kom med både bra och roliga låtförslag så jag tror och hoppas på att det här kommer att gå hem till  våra kära skol elever som publik :) Nu vill jag bara öva öva öva på det jag ska sjunga, men vi har dock inte bestämmt vilka låtar vi ska välja ut av alla vi har i förslag, så det får vänta!

Nu ska jag hjälpa Tommy med någon fin dukning!

 
KRAM BRITTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0