Lördag

God morgon bloggen. Inatt har jag sovit otroligt skönt och drömt en jätte bra dröm, jag som brukar ha förmågan att drömma hemska drömmar ofta, så det var skönt att få slippa det inatt : )

Jag har precis vaknat av att mamma knackade på dörren och sa att jag måste börja dra mig upp för att hinna göra mig lite i ordning innan dom kommer...
Så nu sitter jag här och faktiskt är lite smått nervös.

Idag ska vi gå på Hockey matchen Brynäs - Frölunda, och efter matchen ska vi ut och äta, trevligt! jag får även träffa Hanna idag igen som också ska med, mer än mysigt!
Nu ska jag äta lite brunch och städa lite i rummet mitt, innan dom kommer och ska ta över mitt rum, medans jag får ta ett rum på vinden!  men det är ingen fara! det är mysigt där uppe så det gör mig inget.

Jag bloggar igen senare och berättar mer om hur det går.
Ha en bra lördag så hörs vi igen om ett tag! Sköt om er allihop!

Många kramar BRITTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0