Lördag

Hej bloggen.
Idag har jag inte hunnit skriva någonting. Jag blev hämtad av hasse tidigt imorse som skjussade hem mig till strömsbro för att jag skulle hinna göra mig iordning innan vi skulle dra oss iväg för dop i strömsbro kyrka. Det var ett väldigt fint dop, efter det åkte vi på dop fika.
Nu är jag hemma och gör mig ännu en gång iordning för att klockan 6 träffa tjejerna och födelsedags barnet på helt enkelt, för att äta mat och sedan dra oss hem till vendela för fika. Det kommer att bli en kanon kväll! Trevligt!
Nu ska jag sätta på mig min klänning jag ska ha på mig ikväll, dagen till ära! grattis älskade vän!
Hoppas ni alla kommer att få en toppen lördag!
många kramar BRITTA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Någon har visst fått en blomma i tidningen idag;O

2008-11-29 @ 20:30:00
Postat av: britta

ja jag såg det tidigare idag och gud så glad jag blev!

vem är det förästen som skriver?

2008-11-29 @ 23:45:06
URL: http://bstrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0