Kom underbara helg

Imorgon kan man äntligen säga, att imrogon är det helg igen!
Veckorna går lika snabbt som vanligt och jag klagar inte!
Jag ser fram emot den här helgen och hoppas den blir bra som jag tänkt mig! Vi i min klass har små planerat att ha antingen klassfest eller en film kväll med skräck filmer, och en massa popcorn och godis! men ingenting är bestämt så jag ska höra med klassen imrgon om hur vi ska ordna upp, det vore roligt att få ihop alla underbara personer i klassen!
Sen ska jag även fira min söta kusin matilda som fyller år! det ska bli trevligt!
Sen kanske jag hinner med att träffa dig också? det vore mer än trevligt ...
jaja, jag ser fram emot helgen iallafall.

många kramar britta strandberg

från våran förra klass fest, mer än trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0