Kom fredag, kom!

jag har precis kommit innanför dörren efter att ha vart på brynäs matchen som slutade 2-2 med förlängning. Det  var en rolig match måste jag säga! 
Nu ska jag hoppa in i duschen och duscha riktigt varmt och länge, jag blir fryssen så fort jag går ut nu när det börjar bli så här kallt, och jag är ändå den som aldrig har frysit förut men nu hela hösten har jag frysit enormt, jaja, jag ska i varje fall ta en skön dusch!
Jag kollade snabbt  igenom garderoben vad jag kan tänkas ha imrgon och jag tror det blir svarta lite hög midje jeans och under det blir det en kräm vit tröja, jag gillar som sagt att göra mig lite extra fredagsfin, för då får man den här härliga känslan tillbaka av att det är helg, så det ska jag passa på att känna imorgon.
Nu väntar den varma duschen på mig. Jag skriver senare. Hoppas ni haft en bra Torsdag allihopa!
KRAM BRITTA

Jag och tommy i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0