Jag saknar dig syster Anna

God kväll bloggen!
Jag har nu kollat klart på bonde söker fru, jag tycker det är ett mysigt program. Innan det började, ringde min efterlängtade syster och hörde hur det var med mig, det var kul att höra av dig igen,jag saknar dig så otroligt! jag är så glad för din skull Anna, att det går så bra för dig! hoppas du kommer att få en bra flygning till Thailand på söndag, allt du vill göra klarar du av och gör det, det inspererar mig!


ka jag dra mig till sängs och försöka sova hela natten, innan det ska jag ta smärt stillande, min fot är som en jätte balong, urk!
Sov så gott!
KRAM BRITTA


Kommentarer
Postat av: Emma

tkr så synd om dig gumman :/ ska hjälpa dig i skolan på bästa sätt;) <33

2008-11-26 @ 22:46:02
URL: http://eschade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0