Jag saknar allt som har med dig att göra

När jag kollar igenom gamla fotoalbum, bilder på datorn, kollar igenom nedskriva sms, röstklipp, alla tusentals bilder långt bak i mitt huvud, kan jag inte längre ljuga för mig själv, Saknar jag dig?. När alla minnen dyker upp när jag ska sova, alla skratt jag skrattat med dig, alla tårar jag gråtit med dig, alla hemligheter jag delat med dig, vart tog de vägen? Saknar jag dig? Endless summer, kommer du ihåg?
 
Tiden går och man provar på nytt,  men varför jämnför jag fortfarande?
Det känns långt borta nu men ändå så nära, jag vet ju precis var jag har dig? jag vet allt om dig, vart tog det vägen?
Det finns så många frågor som jag hoppas få svar på en dag. Men nu är det tiden som bestämmer.
Jag saknar dig.


Kommentarer
Postat av: vendela

gumman <3 vi får prata om det sen <3

2008-11-15 @ 14:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0