Jag börjar räkna ner dagar

Jag kom precis hem från skolan och vi fick sluta betydligt mycket tidigare än tänkt, skönt! Jag tog bussen hem och stötte där ihop med michalea, hon går omvårdnad och berättade att hon just nu har APU och jobbar på ett äldreboende, där hon måste jobba helger!!! stackarn. Jag tyckte synd om henne nu när hon sa det, för helgerna behövs som sagt nu när det är mycker runt omkring skolan och för hennes del jobbet.


Det slog mig idag att det inte alls lång tid kvar tills ZOULZ dansshow, jag är rikigt peppad och längtar tills showen otroligt mycket som äger rum den 7/12 alltså om bara några veckor, så nu börjar jag räkna ner dagar. Showen kommer att äga rum på spegeln i centrala Gävle, det är gratis för ungdommar under 18. Vi håller nu på att träna för fullt och det ska bli rikigt roligt att få visa upp en ny changer nämligen disco, det är ingen stil våran grupp har dansat tidigare så det ska bli spännade med en första gång och det känns bra, det är roligt att dansa den slags av dans måste jag säga, Der är alltid roligt med något nytt! 

Massor med kramar
BRITTA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0