IDOL mys

Alice har sjungit sin låt och hon gjorde det rikigt bra måste jag säga!
Jag tycker att kvällen hittils inte har vart rikigt så bra som jag förväntat mig, men alice gjorde rikigt bra ifrån såg, Bra Alice!!

Jag sitter hemma hos jessica i Sätra och myser med ben&jerry glass och en massa godis, ett rikigt fredagsmys helt enkelt.
Hanna och jossan vad som sagt hemma och åt middag tidigare ikväll med oss, det var trevligt. Vi ska även träffas imrogon då vi ska gå på brynäs matchen tillsammans och sedan gå ut på någon resturang och äta med våra familjer och vänner, jag tror det blir en kanon kväll!
Nu tror jag att det börjar dra ihop sig och att reklamen är slut, och anna som ska sjunga, så nu ska jag springa tillbaka och kika vidare!


KRAM BRITTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0