IDOL Anna

jag har precis duschat, och nu ska jag börja ta tag i att klä på mig, jag sitter här i bara trosor och tröjja, men det är som sagt så otroligt skönt att bara vara. Jag skulle egentligen åkt till J men jag är så fruktansvärt trött att jag inte orkar, men vi ska ändå ses senare ikväll så det är ingen större fara .
Jag har precis kollat massa klipp på youtube på Anna Bergendahl och gud vad arg jag är att hon fick lämna idol, men samtidigt ska hon vara stolt över sin insatts, för hon har vart otroligt duktig och hon har en av de vackraste röster jag har hört. Hennes bästa kompis som fick äran att låten var tillbringad till henne ska vara stolt, det var otrorligt fint de hon sjöng igår.
Nu ska jag klä på mig kläder, jag tror det för bli tights och någon skön stickad tröja kanske? det visar sig.

KRAM BRITTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0