i love you í do

Jag har fastnat för låten I love you I do, med Jennifer Hudson, gud så bra den är och vad glad man blir av den!
Låtar har så många minnen, vad mycket jag kommer på när jag lyssnar på en speciell låt, det kommer upp så många tankar och känslor när jag lysnnar på vissa låtar jag inte hört på länge, ibland är det både jobbiga kännslor men oftast mysiga stunder och händelser man förknippar med låten och det gör jag just med denna låt, bara bra minnen!

Ikväll är det IDOL igen som gäller, vi ska sitta bänkade framför tvn och hejja på Alice som vanligt, det ska bli roligt att få se gänget igen och jag tror jag har hört att som ska framträda med  en soul låt och duett idag, spännande!
 
Så nu funderar jag på om jag ska dra mig bort till affären för att köpa lite gotti att ha under kvällen, kanske Ben&Jerry glass också! Mmm

mysig bild på mig och Amanda från våran göteborgsresa!



kram Britta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0