Hockey

hej igen!
Det blir att jag följer med på hockey matchen, det ska bli trevligt! Bara det att jag är så fruktansvärt trött, men jag hoppas på att det går över lite nu när jag kommer ut och gör något än att bara sitta hemma.
Så nu ska jag börja fixa i ordning mig lite, jag har ett par svarta jeans, ett randigt linne och en svart kofta och stövlar till det!
Imorgon är det fredag och jag blir alltid lika gald över tanken! jag ska först gå i skolan sen ska jag åka hem för att göra mig i ordning för att gå till min otroligt söta kusin matilda som ska ha släkt kalas, sen efter jag vart där blir det som vanligt att jag sitter bänkad framför tvn och hejjar på alice i idol!
Jessica min bästa, som jag alltid kollar med ska nu åka dit imorgon så jag är avundjsuk på henne och hennes pojkvän! men väldigt roligt för dom:)

Jag skriver igen senare!
Ha en toppen kväll. puss och kram BRITTA


haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska ha en skylt där de strå: i love you britta:D <333

2008-11-20 @ 22:34:19
URL: http://jessicaeekebrinkk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det gör du rätt i ;) <3<33

2008-11-21 @ 14:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0