Hemma kväll

Nu har John, Sofia och hennes mamma och pappa precis åkt hem, det var jätte mysigt att ha dom här ikväll. Det blev att jag stannade kvar hemma hela kvällen, det var bara mysigt att ta det lugnt och umgås.
Nu ska jag börja dra mig till sängs, men först tror jag att jag ska ta en snabb dusch för att värma mig, jag är som sagt fryssen hela tiden, så det ska jag göra innan jag lägger mig, sen ska jag även äta den goda maten igen haha, jag åt inte så mycket, jag tror jag var för hungrig då för att äta så jag blev mätt så snabbt så nu tror jag faktiskt att jag ska värma på lite igen efter en skön dusch så här på nattkröken.
Hoppas ni haft en toppen kväll!

jag skriver imrogon igen.
Många KRAMAR BRITTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0