Hemma

Hej alla glada!

Jag har precis kommit hem från vendela. Vi var först ute och åt på helt enkelt vilket var super mysigt och super gott, bra männsikor och en väldigt snygg bartender! haha...
När vi var klara med det så gick vi ut för att ta bussen hem till henne, dock var det tre tjejer som gick, men eftersom att jag har mina förbannade kryckor fick jag åka buss den lilla sträckan som var.

Det var även väldigt roligt att träffa på dig, jag blir glad när jag ser dig.

Sen kom vi hem till Vendela där det väntade god tårta och vi började genast att hugga in, även fast vi alla var mätta efter den goda maten vi åt.

Sen gick tiden och alla tjejorna blev sugen på fest och de åkte iväg till andersberg, tror jag att dom hamna, men jag kände att jag inte kunde följa med apropå min förbannade fot. Men det lilla jag hann vara med på var väldigt trevligt.
Så ungefär så har min lördags kväll sett ut, lugn och skön men jag har ändå vart ute och gjort något! jag tror det kan vara bra än att jag sitter hemma och bara väntar på att det ska bli bättre? jag tror inte att foten läker fortare för det?

Imorgon är det söndag vilket innebär att jag ska börja med att plugga en hel del, jag har tre prov denna kommande vecka. Men sen tror jag att jag också ska höra om jessica vill hitta på något.
Ha en fortsatt bra kväll!

KRAM BRITTA

Haha emma, vendela och jag!


Kommentarer
Postat av: emma

älskar dig gumman :) <3333

2008-11-30 @ 01:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0