Hemma

Nu är jag hemma efter en lång men otroligt rolig träning! idag kände jag att varje dans vi dansade gick kanon bra och jag lärde mig massor!
Nu ska jag äta mat och duscha länge, för jag blev fryssen när jag gick från bussen hem.
Imorgon är det måndag igen och det innbär att en ny skol vecka börjar, gud så tiden går fort, det känns som om det är fredag och söndag varje dag. Jag hoppas att den kommande veckan går lika snabbt som den här gjorde, för nästa helg kommer att bli en kanon helg förhoppningsvis, underbara vendela fyller år och vi ska självklart fira henne, sen blir det även andra äventyr!
Hoppas att ni alla har haft en toppen helg och får en bra vecka.
Jag skriver igen senare.
Många kramar BRITTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0