Hemma

Hej bloggen! Nu är jag hemma igen etter en ganska lång skol dag, provet gick sådär men det känns helt okej, och jag hoppas att det stämmer!

På sista lektionen fråga min underbara vän jessica om jag har lust att ta en fika med henne, och visst har jag det nu när jag äntligen är pluggfri och det är kallt och trist väder ute, då finns det inte  något som är bättre än att sitta med en bra vän på ett mysigt cafe inne i stan. Så det ska jag göra idag, så därför har jag lite bråttom nu då min buss går prick fyra, så jag ska ta och fixa till mig lite innan jag går ut i det kalla igen!
Det blev en snabbis det här, men jag skirver igen när jag kommer hem!
Hoppas ni haft en kanon dag. och ha även en fortsatt bra onsdagseftermiddag!
Imorgon är det torsdag och det gör mig jämt väldigt glad med tanken på att det snart är helg och ledighet,underbart!

Puss och kram BRITTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0