Hemma

Hej nu är jag hemma igen efter en trött skol dag, men som tur var gick även denna måndag fort! härligt!

Jag klev på bussen som skulle gå in till stan, men när jag kommer fram och ska ta upp mitt busskort så kommer jag på att Vendela lånat det tidigare under dagen, så det var bara att backa ur och springa efter henne som precis skulle börja cykla, men jag hann på henne och jag fick mitt busskort och små sprang tillbaka till bussen för att hoppa på och försöka mig på ett nytt försök men då kom jag ändå inte med, för då var det fullt, så där fick jag stå och vinka till sofia och emma som skratta glatt inne i bussen! haha
Men lika fort som jag hann tänka kom en ny buss som tog mig in till stan, där jag sen mötte upp tjejerna igen! det gick bra tillslut.
Sedan bytte jag buss i stan för att ta elvan som går hem till mig, där mötte jag oskar och jesper, gamla klasskompisar från högstadiet, det är alltid roligt att se dom! trevliga killar!
Så nu är jag entligen hemma och bänkad framför datorn med både plugg och mat. Nu vill jag plugga så fort jag bara kan för att sedan gå till affären med min bästa A för att som vanligt handla gotta och mysa, jag tror vi blir hemma hos mig ikväll! det var ett tag sen jag och hon var hemma hos mig så det ska bli mysigt. Jag tror vi ska kolla på antingen tv eller en film, det visar sig, mysigt vilket som!
Nu ska jag försöka att konsentrera mig på mina tyska studier, så jag skriver igen senare.
Ha en fortsatt bra eftermiddag!

Härlig bild på Amanda som snövit och jag som askungen
många kramar BRITTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0