Helkväll

Hej bloggen, jag har precis kommit hem från mina kusiner, det blev att jag stannade där hela kvällen, det var otroligt mysigt!
det börja med att vå åt massor med god mat och efterrätt, sen kolla vi självklart på IDOL och jag letade efter jessica i publiken men jag såg henne inte, däremot såg jag min snygga vän filip!
Jag tycker Alice var duktig ikväll, bra kämpat!
Sen emellan den långa pausen, skjussa min bror john mig och sofia in till stan för att hyra film på hemmakväll, vi hyrde en väldigt märklig drama film, den var bra, men slutet var knepigt, jag kommer inte ihåg vad den heter nu men något med " det sista offret" eller något liknade.
Innan vi startade filmen kollade vi på röstningen då Anna åkte ut och jag är fortfarande förvånad, jag trodde det skulle bli johan som skulle få lämna men det blev anna, det är synd för jag gillade henne mycket, men det är som det är och inget kan göras åt. Sedan kollade vi på filmen och mös med kakor och coca-cola.
Sen tog jag halv 1 bussen hem. Jag har haft en rikigt mys fredag tillsammans med släkt och vänner.
Imorgon är det lördag vilket innerbär att jag ska sova så länge jag bara kan och njuta resten av dagen av ledigheten.
Nu ska jag snart börja dra mig till sängs för att sova.
Hoppas ni haft en bra kväll allihopa.
MÅNGA KRAMR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0