Godmorgon

Godmorgon bloggen!
jag har dragit mig upp ur sängen i god tid idag,jag har duschat och fixat till mig,  jag har klätt på mig kläder vilket blev tights och en tunika. Jag är faktiskt klar redan bara att jag ska borsta tänderna innan jag drar mig ut i det kalla, till bussen för att åka till skolan, På skolan står bussen som ska ta oss till dragon gate  och väntar klockan halv nio, så jag har lite snålt med tid, men jag hoppas att jag kommer att hinna, vilket jag förmodligen gör, men man vet aldirg med bussarna nu när det börjar bli vinter och snö, igår kom bussen till exempel kanske 7-8 minuter försent till strömsbro.
Jaja, jag skrivfer igen under dagen!
Ha en toppen dag allihopa.
KRAM BRITTA

Jag och amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0