God Morgon

God morgon alla glada!

idag vaknade jag precis kvart i tolv, skönt att få sova ut lite längre än igår, jag vaknade som sagt uppe på vinden i min otroligt sköna säng där uppe, jag har sovit riktigt skönt denna natt också, skönt!
Jag kom ner och möttes av mamma och min bror John i köket, jag trodde dem andra hade åkt hem, men dom var bara ute på en promenad runt golfen, det var tur för självklart vill jag säga hejdå och trevligt att träffas m.m men det kommer jag att hinna, så det var ingen fara! :)

Idag har jag träning klockan 4, som ska bli jätte roligt, för nu är det ca 3 veckor kvar så nu blir det hård träning och vi ska även ta med kläd förslag till några av danserna vilket man blir ännu mer peppad till, när man har kommit så långt att välja ut stil och kläder! Så nu ser jag fram emot det enormt mycket!

Jag skriver igen senare under dagen!
Ha en fin dag. 

KRAM BRITTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0