god kväll

God kväll allihopa! idag har jag inte hunnit med att skriva så mycket, dock har jag haft en väldigt bra dag. Jag var i skolan hela dagen, till ungefär halv 4 då vi slutade, då blev jag hämtad av mamma som skjussade mig till affären där jag mötte upp min pappa för att handla mat till mig och lill kotten. Vi åkte sedan hem till pappa i sätra, där min otroligt söta lilla syster Tilda väntade på mig. Vi har kollat på bollibompa och andra bra program på barn kanalen, sen börja mitt bästa idol och då blev hon genast trött och vela sova, så i pausen gick jag upp med lillen och bäddade ner henne i det sköna och nu sover hon, hon är så fruktansvärt söt tilda. Så nu sitter jag här och väntar på att röstningen ska bli klar då programet startar igen 22.25, jag tycker alice och robin har vart suveränt duktiga ikväll! jag håller fortfarande tummarna för alice
Kevin är också kanon bra! vilken röst!
Imorgon är det lördag vilket innbär att min vän vendela fyller 16 år, ett stort grattis till dig! jag hoppas att du kommer få en underbar dag. jag älskar dig!
imorgon ska jag även hinna med att gå på dop,köpa present till V och förhoppningsvis fira henne!
Jag hoppas också att min fot kommer att bli bättre och bättre för varje dag, ajg håller tummarna för det!
Hoppas ni får en fortsatt toppen fredags kväll!
Många kramar Britta Strandberg

Kommentarer
Postat av: vendela

awh, tack sötnos! jag älskar dig! <3

2008-11-29 @ 15:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0